Frequently asked questions

Individual Therapy

Hoe bestellen?

Iets gevonden dat je leuk vindt?

Plaats deze dan in het ‘winkelkarretje’ en klik opnieuw op het icoon wanneer je klaar bent met shoppen.
(rechts bovenaan het scherm)

We leiden je dan stap voor stap door het aankoopproces. Je wordt in drie stappen (adres – betaalmethode – bevestiging) door het betaalproces geleid en kan dan je bestelling afsluiten.

Wel is het erg belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert. Kijk altijd even na of de gegevens kloppen, anders komt jouw pakket misschien niet aan. Heb je hieromtrent een specifiek gegeven? Geen zorgen, dit kan je ons ook laten weten.

Internationale bestellingen?

Vestiti levert voorlopig enkel in België.
Indien je toch echt interesse zou hebben in een bepaald item, dan mag je ons dit altijd even laten weten. We kunnen dan bekijken of we dan eventueel toch iets voor je kunnen doen.

Je favoriete item is uitverkocht?

Geen nood! Het is zeker nog mogelijk dat jouw item weer in de shop komt.

Ga naar de productpagina van het item, kies jouw gewenste maat en laat je e-mailadres achter. We laten je iets weten van zodra het product opnieuw in voorraad is.

Over het algemeen kunnen we je helaas van tevoren niet precies zeggen of en wanneer en of een item weer op voorraad komt. 

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

  • Online bankieren (Bancontact, SOFORT)
  • Overschrijving
  • Credit Card (VISA, Mastercard)

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt de factuur per e-mail van zodra je bestelling werd verzonden.

Hoe kan ik me aanmelden op de nieuwsbrief?

Onderaan de homepage vind je de optie om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Vul  je e-mailadres in om je aan te melden. 

Couples & Group Therapy

Hoe lang is de levertijd?

Je bestelling zal worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.

 Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à 4 werkdagen. Wanneer een artikel niet in webshop stock is, wordt het aangeboden op jouw leveringsadres in 3 à 6 werkdagen.

Wij informeren je over de leveringstermijn in jouw bestellingsbevestiging.

Bij bestellen voor 14.00 uur, wordt er dezelfde dag verstuurd. We bieden een gratis levering aan bij bestellingen boven €50. Anders zal een kostprijs worden aangerekend.

Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als wij dat niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling.  In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.

Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor een verzending naar je privé-/werkadres betaal je 5 Euro. Bedraagt je bestelling meer als 50 Euro? Goed nieuws: dan moet je geen verzendkosten betalen.

Wil je de bestelling retourneren?

Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf).

Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden.

 

Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.

 

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier.

 

OPGELET Cadeaubonnen en accessoires worden niet NIET retour genomen.

Foutje! Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Als je bestelling nog niet werd verstuurd is het mogelijk, maar anders niet. Snel zijn dus!

Je kan natuurlijk wel eenmaal dat je de bestelling hebt ontvangen, vragen om te ruilen of om te retourneren. (Zie bestelling retourneren)

Mijn bestelling is beschadigd?

Is je bestelling beschadigd, dan kun je de items naar ons terugsturen met een retour label dat op aanvraag beschikbaar is.

De verzendkosten van retour zijn dan voor ons en we zullen alles doen om onze fout z.s.m. te herstellen.

Toch nog vragen?

Stuur ons een berichtje of een e-mail.

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Terugsturen
  • Contacteer ons

Algemene Info

  • Algemene Voorwaarden
  • Privacy & cookie policy

Mis geen enkele info

Schrijf je in en blijf op de hoogte

Wat wij beloven

GRATIS LEVERING
Op bestellingen boven €50

ZELFDE DAG VERSTUURD
Bij bestellen voor 14u

GELD TERUG GARANTIE
retourneer < 14 dagen

VEILIG ONLINE BETALEN
100% zeker

Ontvang een melding wanneer je product weer op voorraad is —makkelijk!

Deze website maakt gebruik van cookies Meer informatie

Wij gebruiken zowel functionele als niet-functionele cookies. Door te accepteren, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie policy.

Close